سلام
خانما هزینه سونو انومالی چقدر هستش؟

۶ پاسخ

من ۱۸۰۰

من ۲/۹۰۰

۱و نیم ب بالا

من۱۶۰۰ دادم

تو شهر ما ۱۲۰۰ شد البته ی ماه قبل بوده اگ الان هزینش بالا نرفته
دیشب ی سنو وضعیت جنین رو ک رفتم ۵۵۰ گرفت ازم

من ۳ بعدی رفتم با فیلم و عکس و واژینال و داپلر
4500 م شد
اما دولتی آنومالی ساده ۱/۲۰۰

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته شانزدهم بارداری
مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌وهشتم بارداری