سلام خانما هزینه سونو انومالی چنده؟

۹ پاسخ

1700هزینه اش میشه

2و خورده ایی میشه

عزیزم منم شیرازم تا دو هفته پیش ۳تومن بود ولی من جای دولتی پیدا کردم رفتم۱۲۰۰

بستگی به شهرش داره من شهرستانم ۱۲۰۰ شد

من این دفعه با دارو سونو انتی ۸ تومن هزینه کردم

من ۱۹۰۰ دادم

من تازه رفتم یکو نیم ازادش بودبا بیمه که داشتم کمتر شد

سه و خوردی

از 3تا فک کنم 4 تهش جم شه فک کنم😂😐منم 6خرداد دارم

سوال های مرتبط

مامان مهدی یار💙 مامان مهدی یار💙 ۴ ماهگی
مامان 🩷 دخترم🩷 مامان 🩷 دخترم🩷 ۲ ماهگی
مامان اناهیتا مامان اناهیتا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ارشیا و آیهان مامان ارشیا و آیهان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد
مامان المیرا مامان المیرا ۲ ماهگی
مامان آراد مامان آراد هفته سی‌ام بارداری
مامان مینی مامان مینی هفته بیست‌وپنجم بارداری