سلام خانوما هزینه سونو آنومالی چنده

۱۸ پاسخ

انومالي اسكن ادونسد همراه با اكوي قلب جنين ٥ تومن

۲۱۰۰ من دادم

من ندادم

۸۵۰تومن

با بیمه ۱۲۰۰

۲۳۰۰

تو مطب دکترم برام انجام داد ۴ میلیون دادم

سلام اینجا 935

برامن شد3800

منم با بیمه ۷۶۰

تهران ۲۵۰۰ ب بالاس
مابقی شهر ها هم لابد همینه

۱۳۰۰ شد

مننن با سی دی شد ۱۶۰۰

من ۱۲۸۰

من ۲۶۰۰ دادم

من ۲و ۵۰۰ دادم

۱۳۰۰بود

من 1400دادم

سوال های مرتبط

مامان روژین و یاسین مامان روژین و یاسین ۵ ماهگی
مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی
مامان 🩷 دخترم🩷 مامان 🩷 دخترم🩷 ۲ ماهگی
مامان اناهیتا مامان اناهیتا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ارشیا و آیهان مامان ارشیا و آیهان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد
مامان المیرا مامان المیرا ۲ ماهگی
مامان 💙 بنیامین 💙 مامان 💙 بنیامین 💙 ۸ ماهگی
مامان پسرکم💤💙 مامان پسرکم💤💙 ۶ ماهگی