سلام مامانا هزینه سونو انومالی چنده

۱۷ پاسخ

انومالی ۳ تومن
اکوقلب ۲.۵۰۰

فدات عزیزم

دعا کنید جواب آزمایشم خوب بشه چون واقعا این مدت خیلی اذیت شدم سر بارداری

سلام من انتی ۱۴۰۰ دادم. آزمایش بعد از انتی هم ۱۱۰۰. که متاسفانه آزمایش ریسک سندروم داون داشت آمینوسنتز برام نوشتن .که اونم جدا هزینه زیادی داشت حدود ۱۶ میلیون

اینجا 935

۱۱۰۰شد از من

من 1900شد

من وقت گرفته بودم برم حتی همیشگی ۲۵۰۰ گفته بودن ولی شرایطم یه طوری شد که مجبور شدم تو مطب انجام بدم بی وجدان ۴ تومن گرفت ازم

من ۱۵۰۰ دادم

من نوبت گرفتم۳ملیون

سلام 1100تو کرج

اکو‌ قلب چرا اینقدر گرونه

من 1300قیمت توشهرها مختلف

۲/۵،۳ شد

اگه تهرانه ۲ونیم

واسه من انومالی با سرویکس بود ۲ ت شد

من ۱۳۰۰ دادم

سوال های مرتبط

مامان مهدی یار💙 مامان مهدی یار💙 ۴ ماهگی
مامان روژین و یاسین مامان روژین و یاسین ۵ ماهگی
مامان 🩷 دخترم🩷 مامان 🩷 دخترم🩷 ۲ ماهگی
مامان اناهیتا مامان اناهیتا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ارشیا و آیهان مامان ارشیا و آیهان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد
مامان المیرا مامان المیرا ۲ ماهگی