خانوما سلام هزینه سونو انومالی چنده؟

۱۴ پاسخ

1200دیروز رفتم

۲۱۰۰شد

بستگی داره من سونو آنومالی با کالر داپلر ۳میلیون میشدکه بیمه داشتم کلا ۶۰۰شد برام
آزمایشش هم ۳تومن با بیمه ۴۶۰شد برام

من امروز ۳ جا زنگ زدم پرسیدم گرگانم گف ۲۵۰۰ هر۳تاشون

من ۱۹۰۰ دادم

من ۳۴۹۵ دادم داپلرو اینام نوشته بود

از من 1500 شد

من امروز رفتم ۴ میلیون و ۱۳۰ تومن شد😐
آنومالی سه بعدی و طول سرویکس و سلامت جنین

برمن ۱۶۰۰ شد

نمیدونم چرا برا من ۳ و ۲۰۰ شد 😬

برا من ۱۵۰۰ شد

سلام عزیزم
مال من ۲۲۰۰ من شمالم استان گیلان

سلام 1300میشه بابیمه بدون بیمه 1800

سلام
۱۳۰۰ شد مال من

سوال های مرتبط

مامان مهدی یار💙 مامان مهدی یار💙 ۴ ماهگی
مامان 🩷 دخترم🩷 مامان 🩷 دخترم🩷 ۲ ماهگی
مامان اناهیتا مامان اناهیتا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد
مامان المیرا مامان المیرا ۲ ماهگی
مامان 💙 بنیامین 💙 مامان 💙 بنیامین 💙 ۸ ماهگی