۲۲ پاسخ

من آزاد ۱۴۰۰دادم

به من گفت ۲۴۰۰

من رفتم پرسیدم گفت ۱۷۸۰با تامین اجتماعی آزادش ۱۹۰۰

اصفهانم۲۲۰۰

من۳۸۰۰شد

۸.۸۰۰ ازاد ازمایشگاه نیلو تهران

من مشهد رفتم ۷۰۰ تومن ؛خیلی هم کارش خوب بود ؛درمانگاه سیدی :آدرسش هم سیدی ؛صبا غربی؛کلینیک سیدی

1۱۰۰بود با بیمه

برا من با بیمه سلامت و طول سرویکس شدن 1ملیون 400

کلینیک سیدی همه چیش واقعا قیمت مناسبه سونو شم خیلی خوبه

نه گلم همه قیمت داریم درمانگاه عبدامطلب مشهد میگه ۶۵۰ تومن آزاد
محمد جواد کوثر ۹۵۰ تومن با بیمه
دکتر طاهریان تو قاسم آباد میگه ۱۲۰۰ دکتر خوبیه با بیمه

من دیروز انجام دادم بدون بیمه۱۵۰۰ شد

برای من 1تومن دراومد

من ۱۸۰۰ رفتم احمداباد سنوگرافی علیرضا سعیدی خیلیم عالی بود حتی nt هم ک‌ اول رفتم جنسیت دقیق گف تو ۱۱ هفته

من رفتم کلینیک سیدی مشهد ۷۰۰و خورده آیی انومالی

اولی با آزمایش ۴ تومن
دومی با سونوی دالپر رحم ۴۲۰۰ دیگه آزمایشی نداشتم

۱۳۰۰

سلام عزیز من چند ساعت دیگه نوبت دارم بهم گفت ۲,۶۳۰

برا من با سه بعدی ۵۵۰۰ شد

دو تومن شد

انومالی گرونه کلا، سه و خورده ای بود یادمه دقیق یادم نیس

۲۱۰۰رفتم

سوال های مرتبط

مامان مهدی یار💙 مامان مهدی یار💙 ۴ ماهگی
مامان روژین و یاسین مامان روژین و یاسین ۵ ماهگی
مامان 🩷 دخترم🩷 مامان 🩷 دخترم🩷 ۲ ماهگی
مامان اناهیتا مامان اناهیتا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد
مامان المیرا مامان المیرا ۲ ماهگی
مامان مینی مامان مینی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مهدا🌙 مامان مهدا🌙 ۴ ماهگی