ازاد هر سونویی یه قیمت من ۱۷۰۰پرداخت کردم
آزاد ۲ تومن دادم
حدود ۲ تومن
برا من ۲۷۰۰
من ۲و ۵۰۰
هر جایی متفاوت من انتی انجام دادم اون موقع گفت انومالی. ۲۹۰۰ الان بیشترم شاید باشه
البته سنو کامل ۳۲۰۰
منم یه جای پیشرفته رفتم ۲۴۰۰ شدکلا آزاده بعد میبری برای بیمه تکمیلی اینا....
دکتری ک من میخام برم گفت قبل سال 3تومن بعد سال معلوم نیس چ قد بشه
۳۲۰۰من چند روز پیش رفتم
آزاد ۲۵۰۰ دادم
۲/۵دادم فک کنم هر شهر متفاوته
برای من ۳۸۵۰ شد
من آزاد حساب کردن ۷۰۰تمن شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.