خانما هزینه سونو آنومالی بدون بیمه چنده؟؟

۶ پاسخ

یک وچهارصد

آزاد ۱۲۰۰ولی من با دفترچه تامین گرفتم ۹۵۰شد

1800.

انومالی کلا ازاده مگه با بیمه هم هست؟من کالرداپلر دادم ۴ و خورده ای شد

برای من ۳ تموم شد

من هفته پیش رفتم۲۷۰۰

سوال های مرتبط

مامان روشنایی مامان روشنایی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی
مامان رایان🩵🍼 مامان رایان🩵🍼 هفته بیست‌وششم بارداری