کیا جدیدن آنومالی رفتن هزینه سونو چقد با بیمه و بدون بیمه؟

۷ پاسخ

با بیمه۲۲۰۰

سلام با بیمه تامین اجتماعی 4 تومن دادم

با بیمه تامین‌ اجتماعی شد۱۸۰۰

بدون بیمه ۳۰۰ ۲ تومن از من گزفتن

بدون بیمه۳۸۰۰

من با بیمه تکمیلی رفتم رایگان شد

هفته قبل بابیمه از من سه هفصد شد

سوال های مرتبط

مامان آیهان‌💙هامین مامان آیهان‌💙هامین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌وپنجم بارداری