خانوما هزینه سونو و ازمایش انومالی بدون بیمه چقدره؟

۴ پاسخ

امسال خیلی گرون شده من آزمایش ۴۷۰۰دادم سنوهم نوشته برام هنوز نرفتم زنگ زدم پرسیدم اونم گفت چهارتومن

برای من‌۷/۵ هر قل شد و ۵ م هم اکو هر قل

۲۵۰۰

ازمایش ۴۷۰۰

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری