خانوما کسی می‌دونه هزینه آزمایش وسنو ان تی آزاد بدون بیمه چقدره؟

۹ پاسخ

سونو انتی۸۵۰
ازمایش غربالگری همون روز بعد سونو ۱۲۰۰
بیمه ندارم ازاد رفتم

بندرعباس سنو1590آزمایش 2250

من ۱۸اسفند انجام دادم
آزاد سونوش شد ۱۴۵۰

سال جدید رو نمیدونم زنگ بزن بپرس من اسفند رفتم سونو ۱۴۰۰ آزمایش ۱۱۵۰

انتی ۲۲۰۰
آزمایش ۲۱۰۰

شیراز ۳ و خوردی سونو
۱۰ ازمایش
کلا فکر نکنم بیمه قبول کنه

ازمایش خون ۱میلیون ۸۰ شد برای من وسونوی ان تی ۱۲۰۰ ولی خوب باتوجه به سال جدید حتما تغییر کرده

من فقط سونو ۳تومن دادم
ازمایش ان تی ندادم
بجاش سلفری ۹ تومن دادم

متل من نزدیک سه تومن شد،البته خصوصی بود

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌وسوم بارداری