سونو انتی۸۵۰
ازمایش غربالگری همون روز بعد سونو ۱۲۰۰
بیمه ندارم ازاد رفتم
بندرعباس سنو1590آزمایش 2250
من ۱۸اسفند انجام دادم
آزاد سونوش شد ۱۴۵۰
سال جدید رو نمیدونم زنگ بزن بپرس من اسفند رفتم سونو ۱۴۰۰ آزمایش ۱۱۵۰
انتی ۲۲۰۰
آزمایش ۲۱۰۰
شیراز ۳ و خوردی سونو
۱۰ ازمایش
کلا فکر نکنم بیمه قبول کنه
ازمایش خون ۱میلیون ۸۰ شد برای من وسونوی ان تی ۱۲۰۰ ولی خوب باتوجه به سال جدید حتما تغییر کرده
من فقط سونو ۳تومن دادم
ازمایش ان تی ندادم
بجاش سلفری ۹ تومن دادم
متل من نزدیک سه تومن شد،البته خصوصی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.