۹ پاسخ

بستگی به مرکزی که میری هر کجا یه قیمتی دارند قبل رفتن زنگ بزن بپرس

آزاد بود عزیزم ۲ تومن شد

من بیمارستان اکبرآبادی نوبت گرفتم گفته با بیمه میشه انجام داد

رفتم انتی بنظرتون نینی چیه

تصویر

شهر ما ی تومن

ولی آزمایش آن تی ک میدادم گفت بیمه شامل نمیشه آزاد

انومالی برا من فقط سونو بود ک ۱۲۰۰ شد با بیمه گفت ۲۰۰ تومن فرق داره

با تامین اجتماعی هم نمیشه کلا آزاد هست غربالگری ها و سونو های سه ماهه اول و دوم

تقریبا آزاد ۳تومن تا ۳و نیم میشه

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم🤰 مامان گل پسرم🤰 ۴ ماهگی
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 ۶ ماهگی
مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری