۷ پاسخ

سلام کجارفتی ک اینقدکم شد 270 آخه خیلی 👍

برای من با اینکه بیمه بودم ازاد حساب شد هم غربالگری اول هم دوم.سونوی انومالی دیروز ۱۴۰۰ دادم

من دوروز پیش رفتم بابمیه 850

من درمانگاه فجر رفتم اگه اشتباه نکنم پونصدو خورده ای شد

من با بیمه تامین رفتم حدودا ۴۹۰

من با تامین رفتم ۱ و خورده ای شد

سلام من رفتم ۲۷۰

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری