۶ پاسخ

سونو بابیمه تامین اجتماعی ۹۳۰شدازمایشم آزاد نزدیک۳تومن
ک فیش گرفتم از بیمه بگیریم

توشهرما نزدیک ۴میلیون

من دو روز پیش شنبه رفتم ۸۸۰ شد با بیمه

1550‍‌‌.

من قرار ۳۱ این ماه برم گفتن ۱۶۰۰

سلام من پنج شنبه رفتمم ۲۵۰۰

سوال های مرتبط

مامان مهوا و مهراد مامان مهوا و مهراد ۳ ماهگی
مامان دوقلوها🥹 مامان دوقلوها🥹 هفته بیستم بارداری
مامان محیا مامان محیا روزهای ابتدایی تولد
مامان رستا مامان رستا ۱۰ ماهگی
مامان نذر امام زمان مامان نذر امام زمان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان 💫ماهلین مامان مامان 💫ماهلین ۸ ماهگی
مامان نورا و نی نی مامان نورا و نی نی ۹ ماهگی