سلام خانوما هزینه ی سونوی انومالی چنده؟

۷ پاسخ

۳تومن

۶۲۰۰

من امروز رفتم دکتر خودش انجوم داد هم واژینال هم شکمی ۲.۹۰۰

من کاشمر بهترین سونوگرافی ۱.۴

بستگی داره من شد 6تومن

بستگی داره من دادم ۳/۳۰۰

من آوا روزدار رفتم ۳۸۰۰ آخرای فروردین ولی شنیدم شیر نسب و خدا رحمی پایین تره

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان مامان 💫ماهلین مامان مامان 💫ماهلین ۸ ماهگی
مامان امید زندگیم مامان امید زندگیم ۹ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان علی و توت فرنگی مامان علی و توت فرنگی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نورا و نی نی مامان نورا و نی نی ۹ ماهگی
مامان 💙 بنیامین 💙 مامان 💙 بنیامین 💙 ۸ ماهگی
مامان مهدی یار💙 مامان مهدی یار💙 ۴ ماهگی
مامان روژین و یاسین مامان روژین و یاسین ۵ ماهگی
مامان محیا مامان محیا روزهای ابتدایی تولد