سلام خانما خوبین هزینه سونوی انومالی چنده ؟

۸ پاسخ

من رفتم دکتر طاهریان ۱۲۶۰شد با بیمه

گلم شهر به شهر و همچنین با بیمه و بدون بیمه فرق داره
من ۲۵اسفند رفتم آنومالی و طول سرویکس واژینال شد ۱۱۱۰تومن
فاکتور دادن بردم بیمه ۸۰درصدشو تقریباً زدن به حسابتون

من تقریبا دو هفته پیش رفتم ۹۰۰و خورده ای شد
با بیمه تامین اجتماعی
البته بیمه حدود صد و خورده ای رو متقبل میشه

حدود ۱ تا یک ونیم

من شهرستانم گفتن ۱۱۳۰

من ۴۵۰۰دادم

با بیمه تامین اجتماعی ۹۰۰خورده ای

تقریبا 3تومن

سوال های مرتبط

مامان امید زندگیم مامان امید زندگیم ۹ ماهگی
مامان دوقلوها🥹 مامان دوقلوها🥹 هفته بیستم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان رقیه💗🍓 مامان رقیه💗🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ارمان و فرهان مامان ارمان و فرهان ۵ ماهگی
مامان مهوا و مهراد مامان مهوا و مهراد ۱۷ ماهگی