سلام خانما هزینه سنو آنومالی چنده؟

۵ پاسخ

من زنگ زدم پرسیدم گفت1700

هر قل ۳ تومن
جفتش ۶تومن

سلام
برای من ۴/۸۰۰ شد

من ۱۵۰۰

برای من شد ۲۹۰۰

سوال های مرتبط

مامان رقیه💗🍓 مامان رقیه💗🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندوق👶🏻🤰🏻 مامان فندوق👶🏻🤰🏻 ۶ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان nafas مامان nafas هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان 💫ماهلین مامان مامان 💫ماهلین ۸ ماهگی