خانما هزینه سنو انومالی چنده کسی میدونه

۸ پاسخ

4700

۲.۷۰۰

من قبل چندروز رفتم2300

عزیزم شما ک بوشهرید سونو کجا میرید؟

من تهران انجام دادم البته سونوی واژینالم کردم برای طول سرویکسم شد ۵۹۰۰

من با بیمه اجتماعی ک البته میدونم تاثیر زیادی نداره دوماه پیش ۲۶۰۰ گرفت

تهران و جایی ک من میرم حدود ۷

کرمان.5300بود

سوال های مرتبط

مامان فندوق👶🏻🤰🏻 مامان فندوق👶🏻🤰🏻 ۶ ماهگی
مامان رقیه💗🍓 مامان رقیه💗🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان یسنا مامان یسنا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان nafas مامان nafas هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دوقلو مامان دوقلو هفته بیست‌وششم بارداری