هزینه سنو انومالی چنده ؟؟؟

۷ پاسخ

متفاوته من 870 شد

هزینه ها هرجا متفاوته،بهتره بری از همونجایی که قراره سونو شی بپرسی هرچی باشه بالای یکونیمه

من امروز ۷۰۰ دادم آزاد انومالی
۳۳۰ هم سونو سرویکس

1700 دادم

2500

من ۲ تومن شد

من رفتم۲۸۰۰

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان nafas مامان nafas هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رقیه💗🍓 مامان رقیه💗🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندوق👶🏻🤰🏻 مامان فندوق👶🏻🤰🏻 ۶ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار ۹ ماهگی
مامان سلین💜 مامان سلین💜 ۱ ماهگی