سلام خانما هزینه سنو انومالی 18هفته چنده؟

۸ پاسخ

من نوبت گرفتم برا ۲۷ م
گفت ۱۷۰۰

با بیمه 1200

بعد من گفت ۲۸۰۰

از من۲۴۰۰ شد

شیراز ۲۸۰۰

من ۲۳۰۰ شد

برا من دو و ششصد شد

1700ازاد

سوال های مرتبط

مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندوق👶🏻🤰🏻 مامان فندوق👶🏻🤰🏻 ۶ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان nafas مامان nafas هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری