سلام هزینه انومالی چنده کسی میدونه

۱۱ پاسخ

من امروز رفتم ۲۲۰۰

برا من 1200شد

۱۷۰۰دادم من

سلام اردیبهشت رفتم ۱۷۰۰ جای دیگه پرسیدم ۲۴۰۰ اینا بود الان شنیدم شده ۳ تومن

من رفتم ۲.۳۰۰

فک کنج ۳ تومان من پرسیدم

بستگی به جایی میری داره

تو استان ما چند جا پرسیدم
این قیمتا بودن بدون بیمه و آزاد
۱۴۰۰/۲۵۰۰/۲۷۰۰

برای من ۲تومن شد

برای من ۳،۱۰۰ هزینش شد

پرسیدم گفت ۱۸۰۰

سوال های مرتبط

مامان مینی مامان مینی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان یسنا مامان یسنا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دوقلو مامان دوقلو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سه دختر ناز مامان سه دختر ناز هفته بیست‌وششم بارداری
مامان قلب و روحم و👶 مامان قلب و روحم و👶 هفته شانزدهم بارداری