هزینه سونوی غربالگری آنومالی چنده؟

۱۵ پاسخ

من با شريال بند ناف و جفت ٦٦٠٠ دادم اما فقط اومالي فكر ميكنم ٣ تومنه

من دوسه روز پیش انجام دادم ۲۹۰۰

من رفتم ۵۸۰۰خورده ای بود

انگاری خیلی هزینه سونو زیاد شده😵‍💫
من هفته آخر اسفند رفتم مطب ۲۲۰۰ دادم

مراکز بیمه و دولتی که من پرسیدم، گفتن ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومن
ولی خصوصی بخوای بری، ۱۲ تا ۲۰ تومنه

۷۴۰۰

من 3700دادم با بیمه

٤٥٠٠

۶تا ۸

من حدودا دو هفته پیش ۴ تومن دادم

من رفتم با بیمه تامین اجتماعی 1800شد

من سه شنبه وقت گرفتم بیمارستان صارم ۸ میلیون

۵۶۰۰ پرسیدم

من تو بیمارستان مفرح ۴ دادم

منم دارم دنبال جواب میگردم

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان امید زندگیم مامان امید زندگیم ۹ ماهگی
مامان مامان 💫ماهلین مامان مامان 💫ماهلین ۸ ماهگی
مامان دوقلوها🥹 مامان دوقلوها🥹 هفته بیستم بارداری
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی
مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان سامیار مامان سامیار ۹ ماهگی
مامان سلین💜 مامان سلین💜 ۱ ماهگی
مامان آلا 💕🥺 مامان آلا 💕🥺 ۳ ماهگی