من با شريال بند ناف و جفت ٦٦٠٠ دادم اما فقط اومالي فكر ميكنم ٣ تومنه
من دوسه روز پیش انجام دادم ۲۹۰۰
من رفتم ۵۸۰۰خورده ای بود
انگاری خیلی هزینه سونو زیاد شده😵💫
من هفته آخر اسفند رفتم مطب ۲۲۰۰ دادم
مراکز بیمه و دولتی که من پرسیدم، گفتن ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومن
ولی خصوصی بخوای بری، ۱۲ تا ۲۰ تومنه
۷۴۰۰
من 3700دادم با بیمه
٤٥٠٠
۶تا ۸
من حدودا دو هفته پیش ۴ تومن دادم
من رفتم با بیمه تامین اجتماعی 1800شد
من سه شنبه وقت گرفتم بیمارستان صارم ۸ میلیون
۵۶۰۰ پرسیدم
من تو بیمارستان مفرح ۴ دادم
منم دارم دنبال جواب میگردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.