سلام هزینه غربالگری دوم چنده؟

۷ پاسخ

سونوش ۱/۳۰۰ آزمایشش ۳ تومن شد

من انجام دادم ۳تومن شد هنوز نرفتم سونو

یا خدا چرا انقدر گرونه
آزمایش واجبه؟

آزمایش ۳/۲۰۰بود سونو هم دقیق یادم نیست ۱/۵۰۰ یا ۱/۷۰۰ آزاد

ازمایش ۲۹۰۰
سونو۱۶۰۰طول سرویکس هم بود

اینا اومدن اجبار رو از غربال برداشتن که زاد و ولد زیاد بشه مثلاً، بازم مردم دمشون گرم خودشون عقل دارن میرن غربال. قبلا همه اینا رو دولت کامل یا با سوبسید پرداخت میکرد... 🤦🏻‍♀️ خیلیا بخاطر هزینه هاش نمیرن متأسفانه!

بستگی داره کجا بری بین ۱۵۰۰تا۳تومن

سوال های مرتبط

مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی
مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی هفته بیستم بارداری
مامان پناه مامان پناه ۹ ماهگی
مامان داداشی مهدیار مامان داداشی مهدیار ۸ ماهگی
مامان هدیه مشهد مامان هدیه مشهد ۵ ماهگی