سلام،هزینه غربالگری دوم(سونو) چقده؟؟

۹ پاسخ

من 1600 انومالی شد 1700 ان تی
10ملیون و 500 هم هزینه آزمایش ان تی

نگاه ب قیمت نکن ببین کی خیلی کارش خوبه برو

من ساری دادم ۳۱۶۰
تو رو خدا سونوی آنومالی خیلی مهمه هر جای نرو
چون خودم قبلا سابقه بد از سونوها داشتم دارم بهت میگم

من امروز پرسیدم گفت 1600

ممنون عزیز.

من ۲۰ فروردین بود ۲ تومن دادم
انومالی مجدد برام نوشته نوبت زدم ۱۸۰۰ شد

ممنون گلم

خوبه،

من ۱۲۰۰ دادم پریروز

سوال های مرتبط

مامان هدیه مشهد مامان هدیه مشهد ۵ ماهگی
مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وششم بارداری