هزینه غربالگری دوم چقده انومالی
بارداری
بارداری

۹ پاسخ

ازمایششم ندادم

سونو برا من شد ۱۴۰۰ با بیمه
ازادش ۱ و ۸۰۰ بود

ازمایشش برا من ۴۷۰۰

Inja 3tomn bedone azmaysh

۲۸۰۰شد

عزیزم بستگی به جایی که میری داره
هرکی ی قیمت متفاوت سونو داده خودم 3500دادم برای سونو

سونوگرافی 4500

آزمایشش برا من۱۲۵۰ شد

فقط سونو ۵تومن شده

سوال های مرتبط

مامان داداشی مهدیار مامان داداشی مهدیار ۸ ماهگی
مامان هدیه مشهد مامان هدیه مشهد ۵ ماهگی
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری