درود مامانا
یک سوال هزینه غربالگری مرحله دوم چقدره؟



حاملگی حاملگی

۱۰ پاسخ

3800 من رفتم

ازاد ۴تا ۵خورده

کارش خوب بود؟؟

من رفتم با ی آزمایش کلی و ادرار و ادرار24 ساعته شد 2 تومن
آزاد 6600 بود

سونو ۳۶۰۰

من انجام دادم ۴۷۵۰

ازمایششو که من ندادم چون واجب نبود همه چیم خوب بود تو ان تی ! ولی سونو پرسیدم ۵/۳۰۰

من پرسیدم گفت ۴۸۰۰ ازاد

همون کوادمارکر؟؟؟؟

من رفتم 2200

سوال های مرتبط

مامان تربچه🤰😍🥰 مامان تربچه🤰😍🥰 ۳ ماهگی
مامان گلابی مامان گلابی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان حبه قند مامان حبه قند روزهای ابتدایی تولد
مامان لیمو مامان لیمو ۷ ماهگی
مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پناه مامان پناه ۹ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهفتم بارداری