3800 من رفتم
ازاد ۴تا ۵خورده
کارش خوب بود؟؟
من رفتم با ی آزمایش کلی و ادرار و ادرار24 ساعته شد 2 تومن
آزاد 6600 بود
سونو ۳۶۰۰
من انجام دادم ۴۷۵۰
ازمایششو که من ندادم چون واجب نبود همه چیم خوب بود تو ان تی ! ولی سونو پرسیدم ۵/۳۰۰
من پرسیدم گفت ۴۸۰۰ ازاد
همون کوادمارکر؟؟؟؟
من رفتم 2200
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.