هزینه غربالگری دوم چقدره؟

۷ پاسخ

۱۷۰۰

برا من ۳تومن شد

واسه من شد ۴/۰۰۰/۰۰۰‌میلیون تومن
البته من رفتم مرکز تخصصی زنان زایمان و سونوگرافی و فلوشیپ و پریناتولوژی.
بخاطر همین قیمتش بالاتر بود.

بابیمه فکرکنم کمتربشه

من ۳۲۰۰ازم گرفتن، گفتن شامل بیمه نمیشه

غلبالگری اول چند دادین گلم ؟ازمایشم داره اگه داره چنده؟

از من ۲تمن شد هفته ۱۹ام

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۹ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان تربچه🤰😍🥰 مامان تربچه🤰😍🥰 ۳ ماهگی
مامان ماهـ🌙ـلین🤍 مامان ماهـ🌙ـلین🤍 ۲ ماهگی
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان کیان  👶🏻🩵 مامان کیان 👶🏻🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان حبه قند مامان حبه قند روزهای ابتدایی تولد
مامان علی اکبر🩵👶🏻 مامان علی اکبر🩵👶🏻 ۳ سالگی
مامان علی‌ مامان علی‌ هفته بیست‌وهفتم بارداری