هزینه آزمایش غربالگری دوم چقدره؟

۱۳ پاسخ

غربالگری دوم همون انومالی نمیشه مگه؟
بعد سونو هم داره؟

سونو ۱۳۰۰
آزمایش ۳ میلیون شد

من چرا اینقدر کم دادم با اینکه آزاد هم بودم ۳۵۰تومن شد ؟

برا من یه تومن شد

گلم غربالگری دوم که میری ازمایششم باهم میدیم تو هفته چند؟
من دکترم گف هفته ۱۷ برم پیشش
تو تایپیک های قبلی دیدم میگن این ازمایشا تو هفته ۱۶ هس؟چیکار کنم منم میخوام ازمایش غربالگری دوم همچیشو بدم
همون هفته ۱۷ برم؟❤

من ۳۹۰۰ دادم آزاد😢

آزمایش سه و نیم
سنو‌گرافی ۲/۵۰۰

برامن ۲ میلیونو خورده ای بود که با بیمه ۱۵۰۰

بعله ،من کاشانم،ولی اون روز تهران ،دکتر حمیدیان سونو دادم

من ۳و ۹۰۰دادم

آنومالی ازمایش ندارع

۲۲۰۰

ازمایش ۳
سونو ۱۲۰۰بود ک ۷۰۰بیمه داد

سوال های مرتبط

مامان ماهـ🌙ـلین🤍 مامان ماهـ🌙ـلین🤍 ۲ ماهگی
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان کیان  👶🏻🩵 مامان کیان 👶🏻🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان حبه قند مامان حبه قند روزهای ابتدایی تولد
مامان علی اکبر🩵👶🏻 مامان علی اکبر🩵👶🏻 ۳ سالگی
مامان 💙ماهان💙 مامان 💙ماهان💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا وآرن👣👼 مامان آریا وآرن👣👼 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هدیه خدا🪽 مامان هدیه خدا🪽 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آوا🩷آریا🩵 مامان آوا🩷آریا🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری