خواهرا هزینه غربالگری دوم ( آزمایش خون) چقدره؟

۷ پاسخ

3 تومن من یهفته پیش انجام دادم

سه تومن من دادم

من پرسیدم دو خورده ای

منڟورت ازمایش انومالی؟؟؟
واس من شد ۴۵۸ تومن

برای من ازاد ۳ ملیون شد

یک و خورده ای از من گرفت

هزینه ازمایش 2/600 سونو1/500 ازاد

سوال های مرتبط

مامان آوا🩷آریا🩵 مامان آوا🩷آریا🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ماهـ🌙ـلین🤍 مامان ماهـ🌙ـلین🤍 ۲ ماهگی
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان کیان  👶🏻🩵 مامان کیان 👶🏻🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پرنسا و تو دلی مامان پرنسا و تو دلی هفته شانزدهم بارداری
مامان حبه قند مامان حبه قند روزهای ابتدایی تولد
بابای آرشیدا بابای آرشیدا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 💙ماهان💙 مامان 💙ماهان💙 روزهای ابتدایی تولد