من ازمایشم شد۴/۵۰۰ سونو ۲/۳۰۰
بدا من با بیمه تامین ۴۸۰۰
عزیزم من سه روز پیش دادم ۴ م ۷۵۰
۱۲۰۰ کوادمارکر بود
با ی آزمایش کلی دیگه شد ۲ تومن
سونومم شد ۲۹۰۰
والا من فردا میخوام برم دقیق بپرسم، یه جای خصوصی بهم گفتن ۴.۷۰۰
من ازمایشم شد ۱۳۷۰
من هفته بعد باید برم پرسیدم آزمایشگاه گفت ۴ م۷۵۰
پ چرا دکتر بمن گفت توغربالگری دوم یاهمون انومالی آزمایش نداره فقط سونو هستش🤔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.