۲ پاسخ

بستگی داره
غریالگری اول ،سونو nt برا من با آزمایش خونم شد ۳,۵
مرحله دوم ،سونو انومالی هم شد۳,۵
البته همه جا قیمتا یکی نیست
من رفتم نسل فردا .

سلام عزیزم بستگی به جاییکه میری داره
دختر خالم رفت ۵۵۰
من رفتم
۱۱۰۰

سوال های مرتبط

مامان آوا🩷آریا🩵 مامان آوا🩷آریا🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هلنا و محمدحامی مامان هلنا و محمدحامی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماهـ🌙ـلین🤍 مامان ماهـ🌙ـلین🤍 ۲ ماهگی
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان تربچه🤰😍🥰 مامان تربچه🤰😍🥰 ۳ ماهگی
مامان 💙ماهان💙 مامان 💙ماهان💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا وآرن👣👼 مامان آریا وآرن👣👼 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هدیه خدا🪽 مامان هدیه خدا🪽 هفته بیست‌وهفتم بارداری