۸ پاسخ

من الان برا انتی رفتم ۲۵۰۰ چکاب هم ۱۱۰۰ سونو هم ۱۱۰۰ با ویزیت ۴۰۰ بعد میگن بزایید تو ۱.۵ روز ۵ تومن ناقابل

من دو هفته پیش رفتم ۳.۷۰۰شد
بیمه هم قبول نمیکنن

من ۱۴۰۰ سونو شد ازمایشم ۷۵۰

من که چندماه پیش رفتم کلا ۴تومن تموم شد

من ۲۲۰۰ دادم

انومالی مگ آزمایش هم داره

اینجا من رفتم یکو چهارصد

من رفتم یکی دو هفته پیش3و500

سوال های مرتبط

مامان ماهلینم✨️🎀 مامان ماهلینم✨️🎀 ۷ ماهگی
مامان 💙ماهان💙 مامان 💙ماهان💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا وآرن👣👼 مامان آریا وآرن👣👼 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا🪽 مامان هدیه خدا🪽 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهـ🌙ـلین🤍 مامان ماهـ🌙ـلین🤍 ۲ ماهگی