سلام خانما هزینه غربالگری انو‌مالی‌ چقدره

۶ پاسخ

من ۱۵۰۰ دادم

سونو ۱۵۰۰.
ازمایش ۳

۲۶۰۰

سنو 1700

سلام آزمایش بدون بیمه 3تومن
سونو فکر کنم 1.700

من تهران رفتم ۲۲۰۰

سوال های مرتبط

مامان ماهلینم✨️🎀 مامان ماهلینم✨️🎀 ۷ ماهگی
مامان فسقلی👶🏻💙 مامان فسقلی👶🏻💙 ۶ ماهگی
مامان محمدصالح🩵 مامان محمدصالح🩵 ۵ ماهگی
مامان نیلماه🌊🌙🐇 مامان نیلماه🌊🌙🐇 ۴ ماهگی
مامان کیان  👶🏻🩵 مامان کیان 👶🏻🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پناه مامان پناه ۹ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری