سلام خانما هزینه انومالی چقدره؟

۱۸ پاسخ

من ۲ تیر رفتم شد ۱۶۵۰

۱۷۰۰

من امروز دارم و منتظرم نوبتم شه و با تکمیلی ۸۴تومن دادم

هفته پیش رفتم۱۱۵۰

بابیمه برامن 1.160

ینی بسکی همه چیزارو گرون میگن حتا ادم میترسه از باردار شدن دیگ

وای من که دوتاس چی🙁

من شنبه نوبت دارم گفت ۱۳۰۰

من دیروز رفتم دو میلیون و خردی شد

با بیمه تامین اجتماعی ۱۱۰۰

با بیمه تامین اجتماعی یک میلیون

1700شد

ازمایشم 3 میلیون، سونو 1500

خوب گرون شده ها

۲ میلیون

من سه شنبه میرم گفتن بین ۳،۲۰۰ تا ۵،۲۰۰

سونو ۱۸۰۰ شد

آزاد : چهارونیم

سوال های مرتبط

مامان محمدصالح🩵 مامان محمدصالح🩵 ۵ ماهگی
مامان نیلماه🌊🌙🐇 مامان نیلماه🌊🌙🐇 ۴ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی
مامان کوروش💙 مامان کوروش💙 ۲ ماهگی
مامان یزدان مهر مامان یزدان مهر ۱ ماهگی
مامان " مهدیار " مامان " مهدیار " هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ضحی گلی 💖 مامان ضحی گلی 💖 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان هامین و.. مامان مامان هامین و.. هفته نوزدهم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ویکم بارداری