سه تومن
دیشب انجام دادم ۵ و خورده ای شد
سلام با تامین شد۲خورده ای
من ۳۵۰۰ دادم
بیمه ایی نیس.آزاده.مگه اینکه تکمیلی داشته باشی.از نزدیک ۳تومن هست تا۶و۷تومن.
چون هرکی ی قیمت میگیره.متغیره.
فقط سونو شد 1500
با داپلر ۶٫۵۰۰فروردین ماه
واسه من شد۲۸۵۰با تامین اجتماعی
داپلر ۶تومن
حالا بیمه نمیدونم 4500
من بابیمه سلامت شد ۳۲۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.