سلام هزینه آنومالی چقدره

۱۱ پاسخ

سه تومن

دیشب انجام دادم ۵ و خورده ای شد

سلام با تامین شد۲خورده ای

من ۳۵۰۰ دادم

بیمه ایی نیس.آزاده.مگه اینکه تکمیلی داشته باشی.از نزدیک ۳تومن هست تا۶و۷تومن.
چون هرکی ی قیمت میگیره.متغیره.

فقط سونو شد 1500

با داپلر ۶٫۵۰۰فروردین ماه

واسه من شد۲۸۵۰با تامین اجتماعی

داپلر ۶تومن

حالا بیمه نمیدونم 4500

من بابیمه سلامت شد ۳۲۰۰

سوال های مرتبط

مامان عسلچه مامان عسلچه ۷ ماهگی
مامان بابک مامان بابک ۱ ماهگی
مامان فسقلی👶🏻💙 مامان فسقلی👶🏻💙 ۶ ماهگی
مامان ماهلینم✨️🎀 مامان ماهلینم✨️🎀 ۷ ماهگی
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدصالح🩵 مامان محمدصالح🩵 ۵ ماهگی
مامان الوین مامان الوین هفته بیست‌ونهم بارداری