سلام کسی میدونه هزینه آنومالی چقدره

۱۱ پاسخ

از من گرفت ۱۵۸۰ بدون ازمایش ازاد

بعضی دکترها فقط آنومالی نمیزنن. و بعد اینطوری میشه اگر زده طول سرویکس طرف اونم حدا میگیره. اگر به شما صورت بچه‌ارو نشون بده سه بعدی باز هم حدا میگیره. برای همین بعضی‌ها ۳۶۰۰ شده بعضی ۵۰۰ بعضی ۱۵۰۰

فک کنم هرجایی با هر بیمه قیمتا متفاوته من خودم هزینه انومالی با بیمه وتکمیلی۵۰هزار تومن شد یکی از اشناهام ۲۵۰۰تومن

من امروز رفتم آزمایشش 2900

3600 مال من شد امروز رفتم

3600 مال من شد امروز رفتم

من آنومالی آزاد دادم شد 540تومن

امروزانجام دادم آزاد۱۱۳۰

1500هست

یک میلیون پانصد گلم

من امروز سوال کردم و نوبت گرفتم بدون دفترچه ۲۲۰۰
با دفترچه ۲ تومن

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان vares مامان vares هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوقک🥹 مامان فندوقک🥹 هفته نوزدهم بارداری
مامان اناهیتا مامان اناهیتا هفته بیست‌ونهم بارداری