سلام.
لطفا کسی میدونه هزینه سونو انومالی چقدره

۱۹ پاسخ

منم ۳۰ رفتم ۵میلیون ۳۷۰🫤

والا مملکت بی صاحاب هرکی هرچی میخواد میگیره
من ۳وخورده شد
یه جا دیگه پرسیدم ۴و خورده ای گفت

۳۱۰۰دادم

خوبه قبل عید رفتم من شد1/400

پنج تومن انجام دادم

۳۵۰۰ شد

مشهد هرجاش متفاوت:)

من پنجشنبه رفتم ۳۲۰۰ بود البته شهر به شهر فرق داری

من هفته پیش رفتم طول سرویکس هم ازم‌ گرفت باهم ۲۵۰۰شد.

ولی هر جایی فرق میکنه

من دیروز رفتم ۲۶۲۰ تومن

۴تومن

۱۵۰۰ تومن

۳ونیم

من۳۱رفتم ۴۸۱۰شد

۸ تومن

سه و چهارصد

من دیروز 8تومن شد

شهر به شهر متفاوته

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌ام بارداری
مامان بابک مامان بابک ۱ ماهگی