سلام سنو انومالی چقدره هزینه داره

۱۱ پاسخ

ازاد 1300

2 و 100 عزیزم

ازاد۱۲۰۰

من ۲۵۰۰ دادم بیمه قبول نکرد

2به بالا

۸۰۰
کالر داپلر ۱۲۰۰

۲۳۰۰ شد مال من

من آزاد دو سیصد دادم و با بیمه یکو نهصد دادم

من ۲۷۰۰رفتم

گرگان ۲۷۰۰
۲۵۰۰

بستگی به مطب سونوگرافی داره .شخصی ها گرون تره .ولی از یک نیم شروع میشه به بالا

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسرم 🦋دخترم💝 مامان پسرم 🦋دخترم💝 ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته بیست‌وچهارم بارداری