سلام هزینه سنو آنومالی چقدره؟

۹ پاسخ

۱۲۰۰.

سلام من سلفری داده بودم واسه همین دیگ آزمایش خون ندادم برا آنومالی فقط سونو کردم که ۱میلیون ۱۸۰ هزار تومان شد. تازه دیروز انجام دادم تبریز

۱۴۰۰تهران
ولی بیمارستان اکبرابادی۳۰۰بابیمه

من تامین اجتماعی بودم ۲۵۰۰و ۵۴۰ کلا شد

ارومیه بابیمه1میلیون100

۱۲۰۰ تبریز

اصفهان ۱۳۰۰ دادم

بستگی به بیمه داره
آزاد ۲۶۰۰
تامین ۲۳۰۰

عزیزم هر شهری ی قیمت گرگان ۳تومن من رفتم

سوال های مرتبط

مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسرم 🦋دخترم💝 مامان پسرم 🦋دخترم💝 ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان عسلچه مامان عسلچه ۷ ماهگی
مامان بابک مامان بابک ۱ ماهگی