سلام هزینه غربالگری آنومالی چقدره ؟؟

۹ پاسخ

بستگی به جایی که میری داره از ۲میلیون تا ۷ تومن
در تهران

من سونو ۱۴۵۰دادم، ازمایش ننوشت چون امینوسنتز داده بودم

سونو ۱۲۵۰ و آزمایشش ۳تومنه

من ۳۱۰۰ دادم چون کالر داپلر آراد حساب شد واسم

۱۷۰۰ من رفتم

من فقط سونوگرافی رو رفتم آزمایش رو نرفتم
قیمتشم ۱میلیون و۶۰تومن

آزمایش۳۰۰خورده ای سونو۱۲۵۰

من ۲۵۰۰

آزمایشش شد ۵۰۰ و خورده

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۹ ماهگی
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان رهام مامان رهام هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه💛🐣 مامان جوجه💛🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 💙ماهان💙 مامان 💙ماهان💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا وآرن👣👼 مامان آریا وآرن👣👼 هفته سی‌وپنجم بارداری