خانما هزینه ازمایش غربالگری دوم چقدره؟

۸ پاسخ

زن داداشم ۱۵۰۰ داده بود

آزمایش 2500
سونو هنوز نرفتم ولی پرسیدم 2تومن بود

من ۳ میلیون دادم

من آزمایش نداشتم،سونوگرافی شده ۲۱۰۰

دوستم داده بود سه میلیون و خرده ای

من ۳۴۰۰ شد الان دادم🥴

۲۷۸۰با داپلر

مال من سیصد و خوردی شد البته فقط ازمایش

سوال های مرتبط

مامان ماهـ🌙ـلین🤍 مامان ماهـ🌙ـلین🤍 ۲ ماهگی
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان حبه قند مامان حبه قند روزهای ابتدایی تولد
مامان علی اکبر🩵👶🏻 مامان علی اکبر🩵👶🏻 ۳ سالگی
مامان 💙ماهان💙 مامان 💙ماهان💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا وآرن👣👼 مامان آریا وآرن👣👼 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هدیه خدا🪽 مامان هدیه خدا🪽 هفته بیست‌وهفتم بارداری