مامانا هزینه آزمایش غربالگری دوم حدودا چقدره؟

۱۴ پاسخ

در واقع تعرفه‌ش ۱ تومنه ولی مراکز رادیولوژی اکثرا اضافه بر تعرفه میگیرن!

که بیمه تکمیلی فقط ۱ تومنش رو برمیگردونه

من آزمایششو ندادم
سونوش ۲۲۰۰ گرفت

۲/۹۵۰دادم

۳ملیون آزمایش ۲ونیم سونو

بستگی داره کدوم رو برات بنویسه
برای من AFP بود شد 256 تومن

حذود3تومنه من باردار بودم اولین غربالگری ک آزمایشش خوب بود دومی رو ندادم چون همونه

برای من سه میلیون شد

من ۳ تومن شد

۳ و خورده ای

جنسیت گفت بهتون

من فردا میخام برم گفت 2600

هزینه اول چقدر دادی؟

منظورت سونو آنومالیه؟

سوال های مرتبط

مامان ماهـ🌙ـلین🤍 مامان ماهـ🌙ـلین🤍 ۲ ماهگی
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان کیان  👶🏻🩵 مامان کیان 👶🏻🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان علی اکبر🩵👶🏻 مامان علی اکبر🩵👶🏻 ۳ سالگی
مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 💙ماهان💙 مامان 💙ماهان💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا وآرن👣👼 مامان آریا وآرن👣👼 هفته سی‌وپنجم بارداری