دوستان هزینه آزمایش غربالگری دوم چقدره؟

۱۰ پاسخ

من ۱۶۰۰ دادم

۳ میلیون ۴۰هزار

من قبل عید سونو ۱۸۰۰ ازمایششم ۱۷۰۰ دادم

۲ تومن

برا من سونوگرافی شد۲۸۰۰

۳ تومن گفت ، من که نرفتم چخبره آخه، سونو انومالی هم گفتن ۲۹۰۰

برای من شد ۲۹۰۰

اره گرونه منم نرفتم

منم الان زنگ زدم پرسیدم میگن ۳ تومن

شیراز ۳تومن من هفته قبل رفتم

سوال های مرتبط

مامان آوا🩷آریا🩵 مامان آوا🩷آریا🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ماهـ🌙ـلین🤍 مامان ماهـ🌙ـلین🤍 ۲ ماهگی
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان کیان  👶🏻🩵 مامان کیان 👶🏻🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان حبه قند مامان حبه قند روزهای ابتدایی تولد
مامان علی اکبر🩵👶🏻 مامان علی اکبر🩵👶🏻 ۳ سالگی
مامان 💙ماهان💙 مامان 💙ماهان💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا وآرن👣👼 مامان آریا وآرن👣👼 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هدیه خدا🪽 مامان هدیه خدا🪽 هفته بیست‌وهفتم بارداری