من ۱۶۰۰ دادم
۳ میلیون ۴۰هزار
من قبل عید سونو ۱۸۰۰ ازمایششم ۱۷۰۰ دادم
۲ تومن
برا من سونوگرافی شد۲۸۰۰
۳ تومن گفت ، من که نرفتم چخبره آخه، سونو انومالی هم گفتن ۲۹۰۰
برای من شد ۲۹۰۰
اره گرونه منم نرفتم
منم الان زنگ زدم پرسیدم میگن ۳ تومن
شیراز ۳تومن من هفته قبل رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.