مامانا غربالگری دوم هزینه اش چقدره؟

۱۱ پاسخ

من آزمایش ۳۰۰۰۰تومن شد سونوش شد ۲۵۰۰

من ۱۸هفته رفتم سونوی عادی.خداروشکربچم سالم بود

سونو ۲ تومن من آزمایش نداشتم

همه خانوما باید غربالگری دوم رو برن؟

من آزاد دادم یک و چهارصد

2و200هزینه سونو
2و400هزینه ی ازمایشش

به من گفت ٣٣٠٠

با بیمه تامین اجتماعی۱۴۰۰شد اگه منظورت آنومالی هست

آزاد واسه من شد ۱۲۰۰

منظورت سونو ان تی هست

بابیمه نیرو مسلح ۹۰۰ دادم

سوال های مرتبط

مامان آوا🩷آریا🩵 مامان آوا🩷آریا🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان حبه قند مامان حبه قند روزهای ابتدایی تولد
مامان هلنا و محمدحامی مامان هلنا و محمدحامی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان لیمو مامان لیمو ۷ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۹ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی