هزینه آزمایش غربالگری مرحله دوم چقدر هست ؟؟

۹ پاسخ

بیمارستان دولتی کمتر نمیشه ؟

من آزمایش سه تومن دادم

3تومن

۳۳۰۰ دادم آزمایشش

غربالگری مرحله دوم همون انومالیه من یه ازمایش چهارگانه دادم ۳تومن خود سونو هم ۱۵۰۰ شد

سه تومن میشه ازمایش
سونو ۲۵۰۰

من آزمایش ۲۴۰۰ دادم

من ۳۰۵۰ دادم بدون بیمه

۳تومن سونو عادی ۷/۸ تومن سونو سه بعدی

سوال های مرتبط

مامان فندق🩷 مامان فندق🩷 هفته هجدهم بارداری
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه خدا 💙💙 مامان هدیه خدا 💙💙 روزهای ابتدایی تولد