سلام مامانا آزمایش غربالگری دوم هزینه اش چقدر شده

۷ پاسخ

سونو هم ۱۵۰۰

۲۹۰۰ دادم

ازنایش ۳تومن دادم

واخ من رفتم یه تومن

والله من مشهدسونوگرافی رفتم۲میلیون آزمایش ۴میلیون روهم شد۶میلیون خیلی زیاده واقعا

عزیزم۳۴۰۰

۳ میلیون و سیصد

سوال های مرتبط

مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آوا🩷آریا🩵 مامان آوا🩷آریا🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هدیه خدا 💙💙 مامان هدیه خدا 💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق🩷 مامان فندق🩷 هفته هجدهم بارداری