سلام دوستان هزینه ازمایش غربالگری دوم چقدر میشه ازاد؟

۸ پاسخ

نیلو رفتم دو و خورده ای شد

730 آزمایشگاه پاستور شهرکرد

۳تومن دادم

شماها شهرتون کجاس انقد ارزون رفتید 😕 من دو سه روز پیش تو زنجان رفتم شد ۴۳۰۰

من ۳تومن دادم ۱۰روز پیش

۲ نیم الی ۳
بستگی به مکانت داره

من یک و دویست و شصد دادم ازاد

3تومن من رفتم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری