سونوشو من فقط دادم ازمایش نیاز نداشت
سونو ۱۳۰۰ شد
هر مرکزی برای خودش یه قیمت میگیره من انومالی پرسیدم یه جا گفت از 1700 یه جا 3 میلیون خورده ای گفت ، هر کی هرچقدر بخواد قیمت میده
من سونوم شد3400
سونو من دیروز انجام دادم با ازماش شد هفت تومن
انومالی من امروز دادم ۷۵۰۰
۵ تومن انجام دادم من
ازمایش نداره
شهر ما ازاد سونو ۱۲۰۰ ازمایش ۲۷۰۰
سونو ۵ و پونصد آزمایش ۴ و پونصد
من قبل عید الفافیتوپروتئین دادم ۴/۵
سونو رو هم چندروز پیش دادم ۴/۴
سلام اگر آنومالی منظورته ،۴تومن شد برای من و ازمایش هم نداره
آنومالی منظورته؟ اگه دکتر خودت انجتم بده فوق تخصص باشه ۹ تومن اگه بری سونوگرافیست ۵/۸۰۰ بیمارستان اگه بری فکر کنم ۲/۵-۳
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.