۱۱ پاسخ

سونوشو من فقط دادم ازمایش نیاز نداشت
سونو ۱۳۰۰ شد

هر مرکزی برای خودش یه قیمت میگیره من انومالی پرسیدم یه جا گفت از 1700 یه جا 3 میلیون خورده ای گفت ، هر کی هرچقدر بخواد قیمت میده

من سونوم شد3400

سونو من دیروز انجام دادم با ازماش شد هفت تومن

انومالی من امروز دادم ۷۵۰۰

۵ تومن انجام دادم من
ازمایش نداره

شهر ما ازاد سونو ۱۲۰۰ ازمایش ۲۷۰۰

سونو ۵ و پونصد آزمایش ۴ و پونصد

من قبل عید الفافیتوپروتئین دادم ۴/۵
سونو رو هم چندروز پیش دادم ۴/۴

سلام اگر آنومالی منظورته ،۴تومن شد برای من و ازمایش هم نداره

آنومالی منظورته؟ اگه دکتر خودت انجتم بده فوق تخصص باشه ۹ تومن اگه بری سونوگرافیست ۵/۸۰۰ بیمارستان اگه بری فکر کنم ۲/۵-۳

سوال های مرتبط

مامان آریا وآرن👣👼 مامان آریا وآرن👣👼 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا 💙💙 مامان هدیه خدا 💙💙 روزهای ابتدایی تولد