من سه
برا من آزاد چهارو هفتصد شد
۳و۱۰۰دادم
پس چرا برا من ۴۰۰ شد😐
عزیزم شهربه شهرفرق داره 2300هست 4تومن هست حتی 1300هم هست حالازنگ بزن ازسونویی که می. خوای بری قیمت بپرس. گرون گفت ازخانومای ساکن تهران بپرس کدوم قیمت مناسبه
واسه منم ۲.۴۰۰ شد
هرشهری فرق میکنه من فکر کنم 2/500
شد
سلام عزیزم من دیروز رفتم ۴۶۰۰شد آزاد حساب شد
۳/۶۰۰ بود اما من دوتا سونو داشتم شد ۶/۵۰۰
من ۴۷۰۰ دادم
امروز آزمایشش ۴۷۰۰ بود
سونو شو اطلاعات ندارم
هفته بعد دارم منم
من زنگ زدم پرسیدم ۴۷۵۰ گفت🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.