مامانا هزینه ازمایش غربالگری دوم چقدرمیشه؟؟؟

۱۱ پاسخ

بستگی به آزمایشگاه داره بیمارستان از درمانگاه ارزون تره
من امروز رفتم بیمارستان ولیعصر تهران آزادش ۱۴۱۰ بود اما درمانگاه پرسیدم ۳ تومن گفتن با بیمه نیروهای مسلح ۵ درصد پول میگرفتن با تامین اجتماعی ۷۰ درصد

من ۳ تومن آزمایشم شد
۱۶۷۰ سونو

من 3تومن دادم

عزیزم آزمایش غربالگری دوم برای چیه فقط آز

من ۷۹۰دادهبودم

من آنومالی۱۷فروردین رفتم.دوقلودارم‌.هرقل۲۷۰۰شد

تقریبا ۳تومن

۳ تمنه

اگه منظورتون آنومالی من دوروز پیش رفتم شد ۱۲۰۰ البته فقط سونوگرافیش

من رفتم 1560

من تهرانم سه تومن شد

سوال های مرتبط

مامان حبه قند مامان حبه قند روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری